Fiind o societate comerciala pe actiuni, Biroul de Credit poate actiona conform statutului si principiilor create de membri – bancile.
Ar fi incorect sa spunem ca decizia este 100% subiectiva; exista multi factori ce pot influenta decizia Biroului de Credit si viteza de raspuns.
Spre exemplu, in anumite perioade, poate fi un grad de incarcare prea mare si sa primiti o solutionare a cererii de stergere din Biroul de Credit intr-un timp mai indelungat. In alte situatii, cererea poate fi slab motivata si sa nu fie luata in considerare sau sa primiti un raspuns negativ.
Astfel, sunt o multime de factori la mijloc si recomandam consultarea cu o echipa specializata in aceasta privinta – incepand de la verificarea istoricului, pana la conceperea si redactarea motivarii, depunerea acesteia, monitorizarea acesteia si comunicarea cu Biroul de Credit pana la potentiala solutionare a acesteia.
In unele cazuri, echipa noastra a obtinut un timp de solutionare foarte rapid, de 1-2 saptamani, iar in alte cazuri, de 2-3 luni. Totul depinde si de natura creditului pe care l-ati avut si comportamentul la plata, durata intarzierilor, cuantumul penalitatilor – pe scurt, istoricul negativ din Biroul de Credit.
Cea mai importanta este comunicarea si motivarea; incepand de la tehnici de persuasiune in redactare, pana la justificari concrete a capacitatii de plata in continuare pentru alte credite sau refinantari, orice pentru a va ajuta in fata Biroului de Credit si pentru a obtine o decizie pozitiva de radiere a istoricului negativ bancar.
Noi estimam ca termenul de solutionare a unei cereri este de minim 2 saptamani.
Pe langa factorii subiectivi – pe care ii poate solutiona echipa noastra prin cele mentionate mai sus – mai exista factori obiectivi, cum ar fi capacitatea de lucru si volumul de lucru a Biroului de Credit.
In urma colaborarii cu peste 4000 de clienti din Romania, am capatat experienta necesara pentru a gestiona aproape orice situatie de aceasta natura, cu aproape orice banca sau IFN.
Inca din prima zi si de la primul client, am fost deschisi provocarilor si ne-am luptat pentru fiecare solicitare, obtinand astfel castig de cauza pentru majoritatea clientilor.